İçerik Üretimi ve Paylaşımı :
İçerik pazarlaması, özellikle sosyal medyayı aktif kullanan markaların rakipleriyle farklılaşma adına kullandıkları bir yöntemdir. Dijital çağda internet kullanıcıları her gün yüzlerce içeriğe maruz kalmaktadır. Görseller, metinler ve videolar markaların kendilerini ön plana çıkarmak için kullandıkları içeriklerdendir.Bu kadar bilgi bombardımanı içinde fark edilebilir olmak gerçekten zor bir iştir.
İçeriğin zamanlaması, verdiği mesaj, hitap ettiği kitle ve bu kitlenin dijital ilgi alanları çok iyi analiz edilmelidir. İçerik deyip geçmeyin, yaşadığımız dönemde içeriğin kalitesi o kadar önemli ki önümüzdeki 1-2 sene içerisinde markalar arasında içerik savaşları başlayabilir. Markanızı hedef kitleye doğru anlatmak için özgün içerikler hazırlamalı ve bu içerikleri analiz ederek sürekli optimize etmelisiniz. İçerik pazarlaması sosyal medya ve internet üzerinde kalıcı ve popüler olmanıza yardımcı olur.
Ajans olarak bizler doğru analiz ile sektörel deneyimimizi birleştirerek, markanızın potansiyel hedef kitleye nasıl ulaşacağını, hangi tür paylaşımları sevdiğini, hangi paylaşımların satışa dönüşebileceğini, hangi paylaşımların daha fazla etkileşim alacağına dair sosyal medya stratejisini oluşturuyoruz.